Onze elf on the shelf

Dit idee had ik vorig jaar al gezien maar ik was te laat, nadat ik het bijna vergeten was, zag ik een foto van de elf on the shelf en dacht ik laat ik het eens proberen…. Ik als een gek gezocht waar je een elf zou kunnen krijgen… echt nergens te vinden dus weer even crea bea geweest en een poppetje opgezocht en deze omgetoverd tot elf. Vanaf 1 december gaan we beginnen met onze elf en dan maar hopen dat mijn zoontje van inmiddels 8 er in trapt (gelooft ook nog in sinterklaas dus het zou moeten lukken. Duim, duim), hopen op een nieuwe traditie!

Zie hier onze elf voor:

image

Na:

image

Gemaakt van rood en wit vilt met belletjes, armen en benen verlengd zodat de elf iets vast kan pakken.

Geef een reactie

