Het begin van: The reaper.

Gister ben ik aan het klussen geweest in mijn tuin. Mijn lieve kat zat iedere keer bij de buren vogeltjes te kijken. Is op zich niet erg maar wou het gezeur voor zijn dus heb ik even zitten bedenken wat ik eraan kon doen en had de oplossing gevonden doormiddel van gaas en wat blokjes aan de bovenkant van de schutting.
Dus na een ochtendje klussen had ik nog wat gaas over en zag een gave prop   op halloweenforum.com  dus ben ik maar verder gaan knutselen en dit is tot nu toe het resultaat.

image

Het geraamte van the reaper

Nou moet ik alleen nog even uitvinden hoe ik dat monster mud kan maken aangezien de drywall compound (kant en klare gipsplaatvuller) hier niet heel goedkoop is en natuurlijk mag ik de jute ook niet vergeten.

Geef een reactie

