Griezel ogen

Voor het spel zoek de ogen heb ik dus ogen nodig maar rara waar ga ik die vinden? Na lang denken vond ik de oplossing : pingpongballen! Overal gezocht naar die dingen en niemand die ze verkocht! Grrrrr wat moet ik nou? Dus weer verder zoeken en ja de oplossing gevonden!

http://thehauntinggrounds.com/projects/prop-eyez/

Dus ik naar pipoos en daar houten ballen gekocht van 3mm doorsnede (2 en 2,5 vond ik te klein) geverfd en zie hier het eind resultaat:

image

Rode verf met mod podge erover.

Geef een reactie

