Vuurtje?

Na veel op YouTube te hebben gekeken om ideeën op te doen voor het vuur onder de ketel heb ik foam,gaas en zwarte spray aangeschaft o en de rode lampjes. (gelukkig voor mij komt de kerst eraan en ligt alles al in de schappen dus dat rode licht was makkelijk te verkrijgen)
Mijn bedoeling was om op een plank rode lampjes neer te leggen en daar de foam overheen te spuiten maar hoe zwaar zou dat gaan worden? En zou het wel echt lijken?
Nee toch maar even verder kijken en dit is het dus geworden:

image

Het vuurtje

Ik heb dus een tunnel gemaakt van gaas en dat half om de ketel gebogen:

image

Hier over plastic gelegd en daarop de foam gespoten.
Na het drogen heb ik er zwarte spuitverf over heen gespoten maar vond het toch te zwart en normaal heb je afgekoelde kolen en die zijn grijs dus ben ik met een grote Kwast en witte verf zacht over het zwarte heen gegaan en leek het dus al wat echter.
Weer een project afgerond!
Ondertussen heb ik de uitnodigingen ook uitgedeeld en de reacties waren geweldig! Iedereen kijkt er naar uit.
Wat minder voor mij want de verwachtingen zijn dus erg hoog en dat maakt mij meer zenuwachtig!

10 thoughts on “Vuurtje?

  1. pinguin0p schreef:

    Ziet er goed uit 🙂

  2. Melissa weemaels schreef:

    Welke vorm heb je gebruikt om papier marche errond te doen?

Geef een reactie

