Bijna klaar!

Nadat ik het weekeind even rustig aan heb gedaan ben ik vandaag in de kou maar weer aan de slag gegaan.
Vrijdag naar de bouwmarkt geweest om joint compound (gipsplaatvuller) te halen en wat blijkt hebben ze die alleen maar in doosjes van 2 kilo en die zijn aardig aan de prijs. Dus moest ik wat anders bedenken.
Ik met een medewerker van de bouwmarkt overlegt en het kwam er op neer dat ik zelf een mix moest gaan maken dus hier mijn “recept” voor de nederlandse monster mud:
1 zak mix en finish van knauf,
18 liter water,
2 potten zwarte verf van de action,
Goed mengen en dan is dit het resultaat:

image

De emmer is voor de steun van het hoofd. Gaat er weg als alles droog is

image

En de zijkant

image

Nou nog een lampje

Tot nog toe houd mijn “monster mud” het goed, hij droogt hard op. Nou maar even afwachten wat het spul gaat doen als hij echt helemaal droog is.
Ben benieuwd!

Geef een reactie

