Wat kan een mens een lol hebben!

Wat heb ik vreselijk moeten lachen met het maken van mijn weerwolf (in) kostuum. De haren vliegen in het rond, echt overal door het hele huis heen haar! Ieuw!
Op deze site (www.vampirefreaks.com) heb ik een voorbeeld gevonden van een weerwolf kostuum dus ik dacht dat kunnen wij ook!
Zie hier de foto’s:

image

De tenen van schuim gemaakt en dit op oude schoenen geplakt.

image

Met bond bedekken en zwarte kunstnagels

image

Dit is een oude skibroek met daarop stukken schuim als knie en hak

De rest van de foto’s volgen nog.
Voelde me net een kerel met al dat haar. Had ineens borsthaar! Hihi.

2 thoughts on “Wat kan een mens een lol hebben!

  1. pinguin0p schreef:

    Ziet er tof uit, ik kijk al uit naar het eindresultaat 🙂

Geef een reactie

