Begin van een prothese (weerwolf)

Om het allemaal wat echter te laten lijken heb ik bedacht om een prothese van latex te maken en deze te gebruiken in plaats van te schminken. Na wat onderzoek ben ik begonnen met een gipsvorm van mijn gezicht te maken en deze te bewerken met klei:

image

Mal van klei

image

De boze weerwolf.

Nu gaat de latex erover:

image

Aantal lagen latex

Nou even laten drogen en morgen nog een laag en dan kan de latex eraf getrokken worden.

Nou hoop ik alleen dat de klei nog van het gips af wilt als ik hiermee klaar ben.

Spannend!!!!!

Natuurlijk ben ik weer vergeten foto’s te maken toen hij af was maar ik heb er wel 1 van toen hij in gebruik werd genomen en ik moet zeggen de Kids vonden mij aardig griezelig.
image
Niet heel erg duidelijk.

Geef een reactie

